Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka s pomocí moderních technologií na základní škole z pohledu učitele
PŘECHOVÁ, Romana
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výuku s pomocí moderních technologií na ZŠ z pohledu učitele. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako pedagogika, výuka, moderní technologie, učitel a stručně popsán rozdíl mezi tradiční a moderní výukou. Následně je velká část věnována popisu jednotlivých moderních technologií, které se při výuce často využívají. Další kapitola se zaobírá slabými místy a nevýhodami moderních technologií. Závěr teoretické části tvoří kapitola, která se zabývá vybranými online technologiemi. Součástí bakalářské práce je rovněž praktická část, jejímž cílem je zjistit, jaký vztah mají učitelé ZŠ k moderním technologiím. Použit je zde kvantitativní výzkum, a to formou dotazníku.
Audiovizuální ukázky jako prostředek geografického vzdělávání
Morová, Lenka ; Matějček, Tomáš (vedoucí práce) ; Řezníčková, Dana (oponent)
AUDIOVIZUÁLNÍ UKÁZKY JAKO PROST EDEK GEOGRAFICKÉHO VZD LÁVÁNÍ Diplomová práce je zam ena na využívání audiovizuálních ukázek ve výuce zem pisu. První část práce je v nována teoretickým východiskům, která seznamuje s cílem práce, zvolenou metodikou, vysv tluje pojem audiovizuální ukázky a uvádí zásady a možnosti práce s nimi. Druhá část práce shrnuje výsledky kvalitativn pojatého výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovorů s vybranou skupinou pedagogů a rozhovorů v ohniskových skupinách s vybranými žáky. Cílem praktické části bylo pomocí polostrukturovaných rozhovorů zjistit a shrnout dosavadní zkušenosti vybraných pedagogů s využíváním audiovizuálních ukázek ve výuce zem pisu. Zejména bylo cílem zjistit, jak často, za jakých podmínek a jakým způsobem audiovizuální ukázky ve své výuce vyžívají, jaké jsou jejich výhody, nevýhody, p íležitosti a možná úskalí. Druhým dílčím cílem bylo, pomocí polostrukturovaných rozhovorů s ohniskovými skupinami žáků, zjistit zkušeností jednotlivých žáků vybraných pedagogů s audiovizuálními ukázkami ve výuce zem pisu, resp. jaký p ínos pro žáky audiovizuální ukázky mají. Klíčová slova: audiovizuální ukázky, moderní didaktické prost edky, výuka zem pisu, polostrukturované rozhovory, učitel, žák
Interaktivní tabule ve výuce matematiky
Cendelín, Jan ; Slavík, Antonín (vedoucí práce) ; Robová, Jarmila (oponent)
Název práce: Interaktivní tabule ve výuce matematiky Autor: Bc. Jan Cendelín Katedra: Katedra didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce:RNDr. Antonín Slavík, Ph.D., Katedra didaktiky mate- matiky Abstrakt: Vývoj moderní technologie je velice rychlý. Téměř každý dnes využívá techniku jak v zaměstnání, tak doma. Není tedy nic neočekávaného, že se technika dostala i do výuky ve školách. Tato diplomová práce se zaměřuje na moderní výuku matematiky, a to především na využití interaktivní tabule v těchto hodinách. Práce však není určena pouze pro učitele, kteří mohou pracovat s interaktivní tabulí, ale i učitelé bez přístupu k této technice se mohou obohatit informacemi ohledně webových stránek, které mohou využít ve své přípravě, nebo promítnout na zpětném projektoru během vyučování. Klíčová slova: Interaktivní tabule, výukový materiál, webové stránky, moderní výuka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.